dinsdag 3 september 2013

Meer Nederlands handwerk: handwerktechnieken van Marken

Via haar gelezen dat er een cursus handwerktechnieken van Marken wordt gegeven door Margreet Beemsterboer van Needles@work. Sluit dat even prachtig aan bij de cursus die Mathilda, Jannie en Lilian momenteel volgen over de Friese witwerk letters.
Het is een internetcursus, waarbij de lessen via de mail als PDF worden verzonden, in de maanden september, oktober, november, januari, februari en maart. Ideaal voor wie de deur niet uit wil of kan.
Aan bod komen vernaaide linten van niet eerder gepubliceerde patronen, witwerk, sneewerk en utterwerk.
Als je besluit mee te doen, vermeld dan de code HCW; dan krijg je een leuk welkomstpresentje. Lees er alles over op de site van Needles@work.
Een leuk project om met elkaar, ieder op haar eigen wijze, mee bezig te zijn?


Dit mooie patroon is gratis te downloaden
Op de site van Margreet vind je bovendien gratis het patroon van de vernaaide linten uit Marken, dat in 2007 werd uitgegeven door Needleprint.

Wie handwerken als hobby heeft, hoeft zich nooit te vervelen...

2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe mee! Ik hoop dat er meer zijn die mee gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mathilda, aan de reacties bij mij op Nuttig en fraai te lezen zijn we al met een leuk clubje ;)
    Ik ben benieuwd waar/bij wie Mathilda, Jannie en Lilian het Friese witwerk doen. een paar jaar geleden heb ik ook een Friese witwerksampler gemaakt en dat smaakte beslist naar meer ;)

    BeantwoordenVerwijderen