zaterdag 2 mei 2015

Mathilda's Pinkeep

Op de Open Zomen Festival dag in Velp kreeg iedere bezoeker het gratis patroon van het Handwerkcafé cadeau. Wie er niet kon zijn, kan hem hier alsnog downloaden.

We vinden het ongelooflijk, maar ik heb het uit betrouwbare bron.. er schijnen mensen te zijn, die onze patronen downloaden en vervolgens verkopen via Marktplaats. Wie deze patronen koopt, is dubbel genept: ze missen de ondersteuning van het Handwerkcafé en de Facebookgroep, en moeten er voor betalen....
Wie deze patronen verkoopt heeft het geld waarschijnlijk heel hard nodig.
Andermans werk, dat voor ieders plezier gratis is, gaan verkopen? Dat verzín je toch niet?!

2 opmerkingen:

  1. Ja hoor.......Mensen genoeg die zoiets verzinnen.. Profiteren over een andermans rug noemen we dat in de volksmond.
    Het is erg, maar het gebeurt.
    Ik heb zitten genieten van al die mooie steektechnieken. Zou het ook wel willen leren, maar ik moet dat echt zo eens tussen door doen...
    Heb zoveel te doen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie... Maar het lijkt me prachtig om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn er zóveel die dat doen! En als je er iets van zegt dan reageren ze beledigd, kwaad, want ze willen andere mensen 'helpen'. Ik vind ze vooral laag, want het is gewoon stelen wat ze doen, én dom want zo helpen ze de hele handwerkwereld om zeep. Patronen worden dus gewoon gejat, maar de stof en het garen... jatten ze dat ook? Ik denk het wel he?

    BeantwoordenVerwijderen